Vliv prvků komunikace na manažerské chování – Ivana Hřebcová
Ivana Hřebcová
Diplomová práce
Vliv prvků komunikace na manažerské chování
The influence of communication elements on manager behavior
Anotace:
Tématem této diplomové práce je manažerská komunikace a její vliv na manažery, respektive jaký význam jejím prvkům manažeři přikládají. V úvodní části práce jsou popsány základní pojmy z oblasti managementu, běžné komunikace a komunikace v organizaci. Další část práce je věnována vlastnímu výzkumu, který je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření mezi manažery ve vybrané společnosti. Výsledky …víceAbstract:
The theme of diploma thesis is managerial communication and its influence on managers, or more precisely, what importance is attributed to elements of communication by managers. In the introductory part, there are described basic concepts of management, regular communication and organization communication. Next part is devoted to the research, which was made with questionnaire survey filled out by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Návrh na rozvoj interní komunikace ve firmě
Hana Selingerová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec
Název
Vložil
Vloženo
Práva