Komunikativní kompetence u dětí z rodin imigrantů – Zuzana HRONKOVÁ
Zuzana HRONKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikativní kompetence u dětí z rodin imigrantů
Communicative Competencies among Children in Immigrant Family
Anotace:
ABSTRAKT: Hlavním cílem výzkumného šetření je analýza komunikativních kompetencí dětí imigrantů navštěvující mateřskou školu v České republice a Rakousku. Teoretická část se zabývá komunikativními kompetencemi, problematikou imigrace a dále charakteristikou vybraných národnostních kultur. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru, k analýze byla využita technika případové studie. Výzkumný soubor …víceAbstract:
ABSTRACT: The main objective of the research is the analysis of communicative competences of immigrant children attending kindergarten in the Czech Republic and Austria. The theoretical part deals with communicative competence, the issue of immigration and further characterization of selected national cultures. The research, qualitative in nature, was used to analyze the technique of a case study. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Zveřejnit od: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Váchová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRONKOVÁ, Zuzana. Komunikativní kompetence u dětí z rodin imigrantů. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Srovnání metod rozvíjející komunikativní kompetence skrze "Aktivity s využitím koní"
Martina VOTÍPKOVÁ -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva