Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace – Ing. Jana Peffková
Ing. Jana Peffková
Bachelor's thesis
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Market segmentation according to lifestyle and value orientation
Abstract:
Bakalářská práce na témá Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace klade důraz na účelné rozdělení trhu podle různých životních stylů spotřebitelů. Základem je pochopení podstaty a skladby jednotlivých segmentů, které vedou ke zvolení vhodné komunikační strategie a získání zákazníka. Práce analyzuje jednotlivé způsoby segmentace trhu z hlediska životního stylu a hodnotové orientace …moreAbstract:
This Bachelor´s thesis theme Market segmentation according to life style and value oriantation is keen on racional use of market segmentation of consumer´s different lifestyles. The base is to understand the principle and composition of individual segments, which leads to choosing the right communication strategy and winning the consumers over. This thesis analyses individual ways of market segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yx76q/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Marketingové aspekty podpory zdravého životního stylu a veganství
Václava Smetanová -
Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost?
Olga Maříková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Ekaterina Tsvetkova