Metodologie implementace zásad etického podnikání do firemní kultury – Bc. Petr Danihel
Bc. Petr Danihel
Master's thesis
Metodologie implementace zásad etického podnikání do firemní kultury
Implementation Methodology of The Ethical Business Principles into The Corporate Culture
Anotácia:
V diplomové práci je řešena problematika etického podnikání a následná implementace do firemní kultury. Při zpracování tématu jsou shromažďovány a analyzovány dostupné informace o vnitřních procesech v dané organizaci a jejich promítnutí do firemní kultury. Na základě posouzení získaných informací o vybraných problémech, jejich konfrontace s teoretickými podklady, je cílem diplomové práce navrhnout …viacAbstract:
This diploma thesis describes implementation of ethical business principles into the corporate culture. All available information about the internal processes of an organization and their reflection in the corporate culture are collected and analyzed. These facts are confronted with theoretical known basis. The main target of this thesis is to propose appropriate measures to improve procedures made …viacKľúčové slová
Firemní identita firemní kultura firemní strategie firma management organizace podnikatelská etika řízení lidských zdrojů společenská odpovědnost firem společnost vedení zainteresovaná osoba zaměstnanec Company Corporate Culture Corporate Identity Corporate Social Responsibility Corporate Strategy Corporation Employee Ethical Business Principles Human Resource Management Organization Stakeholder.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/roa91/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić