Ing. Tomáš Koula

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny

The marketing communication of an independent music band
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny“ je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislých hudebních skupin při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. Teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na tento stav a aktuální trendy v prezentaci a propagaci populární …more
Abstract:
The main intention of this dissertation named „Marketing communication of an independent music band“ is implementing marketing routines into marketing communication of independent music bands considering the influence of various contemporary factors on the music industry as a whole. The theoretical part of the dissertation illustrates the present-day state of the music industry, influence of digital …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní