Šárka Prislingerová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma etiky v reklamě. Cílem práce je nastínění problematiky reklamy a etiky jejich následné porovnání s marketingovou realitou. Současně je také cílem získání pohledů široké veřejnosti na otázky zaměřující se na etičnost v reklamám ať už obecně či na konkrétních případech a zjištění informovanosti spotřebitelů v tomto ohledu. Teoretická část práce se věnuje sběru dat …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of ethics in advertising. The aim of the work is to outline the issues of advertising and ethics and their subsequent comparison with marketing reality. At the same time, the aim is also to gain the views of the general public on issues focusing on ethics in advertising, either in general or on specific cases, and to find out consumer awareness in this regard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva