Analýza a strategie vzdělávací kampaně Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy – Silvestr Horák
Silvestr Horák
Bakalářská práce
Analýza a strategie vzdělávací kampaně Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy
Analysis and strategy of the educational campaign for the Prague Institute of Planning and Development
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu a následnou strategii chystané vzdělávací kampaně pro Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy. Jejím cílem je odhalit, jak obyvatelé Prahy využívají okolí řeky Vltavy, jaký k tomuto okolí mají vztah a jak by měl program tento vztah zlepšit. Teoretická část se zaměřuje na materiály, které Institut dodal, a zkoumá postup podobných vzdělávacích kampaní. V praktické …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis and consequent strategy of an upcoming educational campaign for The Prague Institute of Planning and Development. Its target is to discover how Prague citizens use the vicinity of river Vltava, their attitude towards the surroundings, and how to improve this attitude. Theoretical section focuses on materials provided by the Institute and examines the process of similar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Libor Krsek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86267
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Zuzana Šedivá -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová