Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu – Alena Zheludkova
Alena Zheludkova
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
The competitive environment in the field of gastronomy in the selected region
Anotace:
V současné době zkoumání konkurenčního prostředí je vždy jedním z nejdůležitějších připrav k otevření vlastního byznysu nebo zlepšování již existujícího. Konkurence je základem tržního hospodářství. Hlavním cílem této bakalářské práce je zkoumání a pozorování konkurenceschopnosti stravovacích podniků na hlavní nákupní třídě v Praze – Václavském náměstí a výsledkem bude předložení eventuálního následujícího …víceAbstract:
Nowdays, the examination of the competitive environment is one of the most important preparation before opening your own business or improving already existing. The competition is the foundation of the market economy The main goal of this Bachelor thesis is the investigation and observation of the competitiveness of the businesses on the main shopping avenue in Prague – Wenceslas square and the result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12289/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHELUDKOVA, Alena. \textit{Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/tgcv07/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Kvalita služeb Turistického informačního centra v Třešti
Ivana Křížová -
Kvalita služeb hotelu Centrum v kontextu společenské odpovědnosti
Kateřina Macháňová -
Kvalita poskytovaných služeb Hotelu u Tří lvů
Veronika Miková -
Kvalita služeb v cestovním ruchu ve vybraném regionu (případová studie)
Michal Bošek -
Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal
Kateřina Šilerová -
Kvalita služeb v cestovním ruchu ve vybraném regionu Špindlerův Mlýn
Petra Somrová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Jakub Nosek