Jarmila Všetulová
Diplomová práce
Analýza zákazníků hypermarketu
Customer Analysis of the Hypermarket
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na obecné nákupní zvyklosti a nákupní chování zákazníků hypermarketu Globus Ostrava. Cílem diplomové práce bylo zjistit strukturu zákazníků HM Globus Ostrava a následně navrhnout zákaznické segmenty. Stěžejní částí práce byl marketingový výzkum, který byl uskutečněn prostřednictvím osobního dotazování, které probíhalo přímo v hypermarketu Globus Ostrava. Na základě sestaveného …víceAbstract:
This thesis is focussed on general customs and shopping habits of Globus hypermarket customers, which is located in Ostrava. The aim of thesis was found out the structure of customers and suggest customers segments. Main part of this work was marketing research, which was realized by personal questioning, which took place right in Globus hypermarket in Ostrava. According to constructed questionaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
Kristýna PILNÁ -
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Nora Profeldová -
Development of market position and analysis of preferences of the Balladine dance school customers
Hana Kachlířová -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Jana Stavělová -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman