Analýza spotřebitelského chování na trhu s potravinami – Lucie Zadražilová
Lucie Zadražilová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu s potravinami
Analysis of customer behaviour on the food market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu s potravinami, respektive spotřebitelským chováním při nakupování potravin on-line. Hlavním cílem práce je zpracovat analýzu spotřebitelského chování na trhu s potravinami za účelem identifikace hlavních determinant nákupního procesu. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a empirické části. Na základě studie dokumentu jsou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of customer behaviour on the food market, more precisely of customer behaviour during buying food on-line. The main objective of the thesis is to provide an analysis of customer behaviour on the food market to identify the main determinants of the purchase process. The thesis consists of two parts: the theoretical and empirical one. Based on the study of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Lukáš Čechura, Ph.D.
- Oponent: Tamara Rudinskaya, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Strategie pro jednotný digitální trh: postup implementace a dopady se zaměřením na on-line obchodování
Denisa Machačková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků při nákupu potravin
Petr Bittmann -
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Nikola Nevřivová -
Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
Hana Talácková
Název
Vložil
Vloženo
Práva