Bc. Daria Abashkova

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce

Marketing and communication strategies of cultural institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá popisem fungování kulturních institucí a rozborem jejich komunikace s návštěvníkem. Cílem dané práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie pro uměleckou galerii. Hlavní část se skládá z obecné a aplikační části. Obecná část vymezuje téma práce, popisuje všechny dostupné poznatky týkající se problému. V rámci aplikační části je provedena analýza kulturního prostředí …more
Abstract:
Bachelor thesis describes the functioning of cultural institutions and the analysis of their communication with the visitor. The aim of the project is to create a marketing and communication strategy for the art gallery. The main part consists of generic and application section. The general section defines the theme of the work, describes all of the available evidence on the issue. In practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2016
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní