Michaela Pažúrová

Diplomová práce

Marketingová analýza a strategie zámku Kačina

Marketing analysis and strategy of Chateau Kačina
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing a strategii národní kulturní památky zámku Kačina. Cílem práce je na základě výzkumu návštěvníků identifikovat klíčové návštěvnické segmenty a vytvořit pro zámek Kačina relevantní marketingovou strategii. Úvodní část práce poskytuje náhled na teoretická východiska marketingu kulturních památek a na předpoklady tvorby marketingové strategie. V metodické části …více
Abstract:
The Master Thesis focuses primarily on marketing and related strategy of the National Cultural Monument Chateau Kačina. The goal of the thesis is to identify key visitor segments based on a survey conducted for purposes of the thesis, and to define the relevant marketing strategy of the Chateau Kačina. The initial part of the thesis contains theoretical overview of cultural marketing and focuses on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Dianová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/77548