Využití CRM dat v on-line marketingu – Bc. Tomáš Symerský
Bc. Tomáš Symerský
Master's thesis
Využití CRM dat v on-line marketingu
Using CRM data in Digital Marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím CRM dat pro cílení komunikace v digitálním marketingu. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, která se věnuje oblasti digitálního marketingu, rozebírá historický kontext a současné trendy v oblasti CRM systémů, využívání těchto dat v digitálním marketingu. Dále se práce v první části věnuje jednotlivým obchodním modelům videa na vyžádání a zkoumá …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the use of CRM data for targeting communication in digital marketing. An important part is the processing of the theoretical basis of the work, which is dedicated to the field of digital marketing, analyzes the historical context and current trends in the field of CRM systems, the use of this data in digital marketing. Furthermore, in the first part, the work is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Symerský, Tomáš. Využití CRM dat v on-line marketingu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
Jan Pavel -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková