Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG) – Karolína Koblížková
Karolína Koblížková
Bakalářská práce
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Manipulation Techniques in Marketing Communication of the Fast-moving Consumer Goods (FMCG) Market Segment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá manipulačními technikami v marketingové komunikaci segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG). Pozornost je zaměřena na hledání hranice mezi persvazí a manipulací v marketingové komunikaci prostřednictvím analýz několika reklamních spotů a dalších forem marketingové komunikace. Analýzy jsou prováděny na základě vlastního úsudku, založeném na studiu odborné literatury. Závěry …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on manipulation techniques in marketing communication of the fast moving consumer goods segment (FMCG). Attention is on finding the boundary between persuasion and manipulation in marketing communication through the analysis of several commercials and other forms of marketing communication. Analyzes are performed on the basis of one's own judgment (and the background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOBLÍŽKOVÁ, Karolína. \textit{Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/tgr5xz/.
Jak správně citovat práci
Koblížková, Karolína. Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG). Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Klára Šulcová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jan Suchý -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Ethical Marketing in focusing on Greenwashing
Darya Veryovkina -
Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence
Kamila Steinbartová