Identita firmy - jeden z faktorů prosperity firmy – Pavla Šmídová
Pavla Šmídová
Bachelor's thesis
Identita firmy - jeden z faktorů prosperity firmy
Corporate Identity - a factor of the company's prosperity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou identity firmy. Cílem práce je analyzovat současné požadavky na jednotlivé pilíře identity firmy. Dalším cílem je porovnat obecné požadavky s konkrétním stavem identity firmy STAPRO s. r. o. Třetím cílem je navrhnout postup zlepšení firemní identity vybrané společnosti. V teoretické části se na základě literárních pramenů zkoumají jednotlivé pilíře identity …moreAbstract:
This thesis deals with the identity of the company. The aim is to analyze the current requirements on each pillars of corporate identity. Another objective is to compare the general requirements with particular attention to the current corporate identity of STAPRO s. r. o. The third objective is to propose a way to improve the corporate identity of the chosen company. The theoretical part is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66189
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Emil Antušák
- Reader: Vlastimil Mejdrech
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66189
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná