DOPADY DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ NA LIDSKÉ ROZHODOVÁNÍ V KONTEXTU BEHAVIORÁLNÍ EKONOMIE – Veronika Širlová
Veronika Širlová
Master's thesis
DOPADY DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ NA LIDSKÉ ROZHODOVÁNÍ V KONTEXTU BEHAVIORÁLNÍ EKONOMIE
The impact of digital technologies on human decision making in the context of behavioral economics
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem digitálních technologií, konkrétně chytrých telefonů a mobilních aplikací, na lidské rozhodování, v kontextu behaviorální ekonomie. Práce analyzuje současné časové období a čerpá z výzkumů provedených v druhé dekádě 21. století. Zkoumanou hypotézou práce je, že používání nástroje v podobě chytrého telefonu a mobilních aplikací vede jednotlivce směrem k tzv. hlavnímu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the influence of digital technologies, specifically smartphones and mobile applications, on human decision-making, in the context of behavioral economics. The work analyzes the current time period and draws on researches conducted in the second decade of the 21st century. The researched hypothesis of the thesis is that the use of tools in the form of smartphones and mobile …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84093
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Miroslav Ševčík
- Reader: Pavel Štěpánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Theses on a related topic
-
Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely
Tereza Matulová -
Dopady digitálních technologií na lidské rozhodování v kontextu behaviorální ekonomie
Jan Vojkůvka -
Dopady digitálních technologií na lidské rozhodování v kontextu behaviorální ekonomie
Michael Schödel -
Dopady digitálních technologií na lidské rozhodování v kontextu behaviorální ekonomie
Michael Schödel -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Psychologie osobnosti ve službách
Markéta Reptová -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná