Ing. Ivana Marková, M.Sc.

Bakalářská práce

Budování vztahů se zákazníky a jejich role ve společnosti Royal School

Building customer relationships and their role in Royal School company
Anotace:
Bakalářská práce „Budování vztahů se zákazníky a jejich role ve společnosti Royal School“ se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky v soukromé jazykové škole. Záměrem práce je studie zvoleného způsobu přistupování k zákazníkům a snaha vytvořit koncepci řízení vztahů se zákazníky, kterou uvedeme do praxe. Cílem bude zjistit, zda správné řízení vztahů se zákazníky může vést k zvýšení spokojenost zákazníků …více
Abstract:
Bachelor's work " Building customer relationships and their role in Royal School company" deals with the topic of CRM in private language school. Aim of this work is a study of chosen way of attitude towards customers and a willingness to create a conception of CRM for the company, which will be put into practice. We will prove, whether the suitable CRM can lead to measurable results in the amount …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní