Budování vztahů se zákazníky a jejich role ve společnosti Royal School – Ing. Ivana Marková, M.Sc.
Ing. Ivana Marková, M.Sc.
Bachelor's thesis
Budování vztahů se zákazníky a jejich role ve společnosti Royal School
Building customer relationships and their role in Royal School company
Abstract:
Bakalářská práce „Budování vztahů se zákazníky a jejich role ve společnosti Royal School“ se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky v soukromé jazykové škole. Záměrem práce je studie zvoleného způsobu přistupování k zákazníkům a snaha vytvořit koncepci řízení vztahů se zákazníky, kterou uvedeme do praxe. Cílem bude zjistit, zda správné řízení vztahů se zákazníky může vést k zvýšení spokojenost zákazníků …moreAbstract:
Bachelor's work " Building customer relationships and their role in Royal School company" deals with the topic of CRM in private language school. Aim of this work is a study of chosen way of attitude towards customers and a willingness to create a conception of CRM for the company, which will be put into practice. We will prove, whether the suitable CRM can lead to measurable results in the amount …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kzya8/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner