Ing. Ivana Marková, M.Sc.

Bachelor's thesis

Budování vztahů se zákazníky a jejich role ve společnosti Royal School

Building customer relationships and their role in Royal School company
Abstract:
Bakalářská práce „Budování vztahů se zákazníky a jejich role ve společnosti Royal School“ se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky v soukromé jazykové škole. Záměrem práce je studie zvoleného způsobu přistupování k zákazníkům a snaha vytvořit koncepci řízení vztahů se zákazníky, kterou uvedeme do praxe. Cílem bude zjistit, zda správné řízení vztahů se zákazníky může vést k zvýšení spokojenost zákazníků …more
Abstract:
Bachelor's work " Building customer relationships and their role in Royal School company" deals with the topic of CRM in private language school. Aim of this work is a study of chosen way of attitude towards customers and a willingness to create a conception of CRM for the company, which will be put into practice. We will prove, whether the suitable CRM can lead to measurable results in the amount …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní