Problematika finacování divadel malých forem se zřetelem k organizaci BURANTEATR – Bc. Stanislava Hrabcová
Bc. Stanislava Hrabcová
Master's thesis
Problematika finacování divadel malých forem se zřetelem k organizaci BURANTEATR
The Issue of Financing Small Forms Theatres with Regard to Organization BURANTEATR
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je problematika financování současné kultury, speciálně umělecké produkce divadel. První část práce se zabývá filozofií moderního a současného umění ve vztahu ke společnosti. Druhá část popisuje současný vztah financování kultury, především ze strany veřejné moci. Poslední oddíl práce tvoří marketingový plán brněnského divadla BURANTEATR, který vychází z teoretické části práce …viacAbstract:
The subject of this thesis is issue of funding current culture, especially art production of theatre. The first part deals with philosophy of modern and contemporary art in relation to society. The second part describes current situation of culture financing, especially from public sources. The final part of this thesis consists in marketing plan of theatre BURANTEATR in Brno, based on the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fwb53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
TED - myšlenky, které stojí za to šířit. Analýza organizace a studie příležitosti pro uspořádání lokální konference.
Stanislav Čaban -
Státní příspěvek politickým stranám v ČR a v zahraničí
Michal Legemza -
Státní programy podpory malého a středního podnikání – dotace, subvence, pobídky
Martin Hovorka -
Marketing divadla
Margarita Salimova -
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Radka Zídková -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková