Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí – Karin Hyblerová
Karin Hyblerová
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Integrated marketing communication of the Czech Republic abroad
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá Integrovanou marketingovou komunikací ČR v zahraničí. Teoretická část se zabývá vymezováním základních pojmů o marketingové komunikaci, rozdělování mezi klasickou marketingovou komunikací, integrovanou marketingovou komunikací a cíle IMC. Praktická část se dále zabývá státními orgány, nestátními subjekty, loga agentur na které se zaměřoval polostrukturovaný rozhovor s respondenty …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the Integrated Marketing Communication of the Czech Re-public abroad. The theoretical part deals with the definition of basic concepts of marketing communication, the division between classic marketing communication, integrated marketing communication and the goals of IMC. The practical part further deals with state bodies, non-state entities, agency logos, which were …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace stát komunikační kanály státní orgány nestátní subjekty příjemci marketingového sdělení značka Česká republika země pro budoucnost image státu Integrated marketing communication the state communication channels state authorities non-state entities recipients of the marketing message the Czech Republic a country for the future brand state image
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zrnps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Tiefenböck
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam