Uvedení nového výrobku na farmaceutický trh – Mgr. Lenka Holinková
Mgr. Lenka Holinková
Bachelor's thesis
Uvedení nového výrobku na farmaceutický trh
The launch of new product on pharmaceutical market
Anotácia:
Předmětem této práce je analýza procesu uvedení nového produktu na farmaceutický trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. V teoretické části práce je definován marketingový postup uvedení nového produktu na trh a pozornost je věnována specifickým aspektům marketingu ve farmacii. Získané teoretické poznatky jsou využity v navazující praktické části. V praktické …viacAbstract:
The point of this study is an analysis of the process of a introduction of new product on pharmaceutical market, first from the theoretical standpoint and then also from its practical application in a concrete company. In theoretical part there is defined marketing procedure of market introduction and also special heeding on specific aspects of marketing in pharmacy. Obtained theoretical data are used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/behun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Stephanie Vintrová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová