Problematika přechodu žáků se specifickými poruchami učení z 1. stupně na 2. stupeň ZŠ – Bc. Pavlína Komancová
Bc. Pavlína Komancová
Master's thesis
Problematika přechodu žáků se specifickými poruchami učení z 1. stupně na 2. stupeň ZŠ
Problems of pupils with specific learning disabilities in their move from the 1st to the 2nd degree of Primary School
Anotácia:
Práce pojednává o problematice přechodu žáků se SPU z 1.na 2. stupeň základní školy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke specifickým poruchám učení, k možnosti jejich vzdělávání a reedukace, k rodině žáka se SPU, k osobnosti žáka se specifickou poruchou učení, k systému výchovného poradenství. Praktická část obsahuje případové studie pěti dětí, které mají diagnostikovánu …viacAbstract:
The topic of this work is the transferral of pupils with Specific Learning Disabilities (SLD) from the first to the second degree of elementary school. The theoretical part presents the basic terms related to SLD, to the possibility of their education and re-education, to the family of a pupil with SLD, to the personality of a pupil with SLD, and to the system of educational consulting. The practical …viacKľúčové slová
žák specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie Pedagogicko-psychologická poradna základní škola integrace Individuální vzdělávací plán pupil Specific Learning Disabilities dyslexia dysgraphia dysortographia dyscalculia pedagogical and psychological counseling primary school integration individual education plan
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plqd2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Zhodnocení fungování vybraných pedagogicko-psychologických poraden v České republice
Kristýna Sobková -
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Lenka Přibylová -
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Monika MANDOVCOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Syndrom vyhoření u psychologů v pedagogicko-psychologických poradnách a jeho determinanty
Veronika HUSEROVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ