Bc. Václav Outrata

Master's thesis

Efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu

Effectiveness of cooperating companies in terms of sales and marketing
Abstract:
Tato práce je zaměřena na efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu. Cílem diplomové práce bude navrhnout efektivní řešení prodeje a marketingu obou firem. Teoretická část je zaměřena marketing a marketingový mix, prodej a obchodní řízení a poslední část je věnována měření marketingové a prodejní efektivity. Praktická část se zpočátku zabývá situací na trhu obou vybraných společností …more
Abstract:
This thesis focuses on the effectiveness of cooperating companies in terms of sales and marketing. The aim of the thesis is to propose effective solutions sales and marketing of both companies. The theoretical part focuses on the concept of the marketing mix and marketing, sales and business management, and in the last section is devoted to measuring marketing and sales effectiveness. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní