Efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu – Bc. Václav Outrata
Bc. Václav Outrata
Master's thesis
Efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu
Effectiveness of cooperating companies in terms of sales and marketing
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na efektivnost kooperujících firem z pohledu prodeje a marketingu. Cílem diplomové práce bude navrhnout efektivní řešení prodeje a marketingu obou firem. Teoretická část je zaměřena marketing a marketingový mix, prodej a obchodní řízení a poslední část je věnována měření marketingové a prodejní efektivity. Praktická část se zpočátku zabývá situací na trhu obou vybraných společností …viacAbstract:
This thesis focuses on the effectiveness of cooperating companies in terms of sales and marketing. The aim of the thesis is to propose effective solutions sales and marketing of both companies. The theoretical part focuses on the concept of the marketing mix and marketing, sales and business management, and in the last section is devoted to measuring marketing and sales effectiveness. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xc04x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Efektivnost firmy z pohledu marketingu
Galiya Kari -
Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností
Tomáš Rys -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova