Bc. Luka Martin Valek

Master's thesis

Marketingové strategie v praxi podniku xy

Marketing strategy in practice forma SME
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie v praxi podniku XY a to na základě provedení marketingové situační analýzy, identifikace silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro budoucí rozvoj společnosti. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která povedou k diverzifikaci zákaznického portfolia.
Abstract:
The topic of this diploma thesis is the creation of marketing strategy implemented in the company XY. This strategy is being the result of marketing situation analysis and the identification of strenghts and weaknesses surrounding the firm, plus determination of opportunities and threats impacting the future development of the decsribed corporation. The goal of this diploma thesis is to propose a measures …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance