Content marketing festivalu Let It Roll – Julie Pěrková
Julie Pěrková
Bakalářská práce
Content marketing festivalu Let It Roll
Content Marketing of festival Let It Roll
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou obsahového marketingu a strategie českého festivalu Let It Roll. Jsou zde vysvětleny veškeré teoretické poznatky spojené s tvorbou obsahu a následnou implementací strategie do marketingové komunikace značky. Důležitou součástí je analýza veškerého dosud vytvořeného festivalu na webových stránkách a sociálních sítích. V návrhové části je na základě analýzy vytvořena obsahová …víceAbstract:
This thesis deals with the content marketing and strategy of the Czech festival Let It Roll. It explains all the theoretical knowledge related to the creation of content and the subsequent implementation of the strategy into the marketing communication of the brand. An important part of this is an analysis of all the content created so far on the festival's website and social media. In the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková