Srovnávací reklama – Bc. Lucie Vohryzková Horáčková
Bc. Lucie Vohryzková Horáčková
Diplomová práce
Srovnávací reklama
Comparative Advertising
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na srovnávací reklamu, její dělení, přípustnost a také právní úpravu v České republice. Dále se zaměřuje na právní úpravu srovnávací reklamy v Evropské unii a USA. Cílem této práce je analýza praktických příkladů srovnávací reklamy v České republice, ale i v jiných zemích.Abstract:
The thesis deals with engaging in comparative advertising. It overviews comparative advertisement division, its admissibility, and it also covers the legal framework for comparative advertising applicable in the Czech Republic, the European Union and the US. This work aims at presenting and analysing examples of the use of this kind of advertisement in the Czech Republic and other countries.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nuj4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Možnosti zprostředkování imerze v kulturní sféře: praktické příklady
Tereza Hegrová -
Agresivní obchodní praktiky (praktické příklady)
Jana Machová -
Practical differences in business valuation using the market value, value in use and the value for price negotiations
Michal Vlček