Využití pracovních listů pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. - 5. ročníku ZŠ – Veronika Knížková
Veronika Knížková
Master's thesis
Využití pracovních listů pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. - 5. ročníku ZŠ
The use of worksheets in the development of reading literacy in 3rd - 5th class of primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možnostmi rozvíjení čtenářské gramotnosti u žáků 3. – 5. ročníku ZŠ pomocí pracovních listů. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů gramotnost, funkční gramotnost a čtenářská gramotnost. Jsou zde uvedeny složky čtenářské gramotnosti a faktory, které čtenářskou gramotnost ovlivňují. Dále se teoretická část věnuje mezinárodním výzkumům PISA a PIRLS a postavení čtenářské …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4182
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 4. 2016
- Vedúci: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Josefová Víšková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KNÍŽKOVÁ, Veronika. \textit{Využití pracovních listů pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. - 5. ročníku ZŠ}. Online. Diplomová práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ti8dwi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková
Názov
Vložil
Vložené
Práva