Komunální volby 2014 v Brně: analýza volebních kampaní – Bc. Eva Málková
Bc. Eva Málková
Bakalářská práce
Komunální volby 2014 v Brně: analýza volebních kampaní
Municipal elections in 2014 in Brno: analysis of election campaigns
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza volebních kampaní před komunálními volbami v Brně 2014. Bakalářská práce je zaměřena pouze na strany, kterým se podařilo získat mandáty v zastupitelstvu magistrátu statutárního města Brna. Bakalářská práce by měla přinést odpovědi na to, jaké byly volební strategie stran, jaké nástroje politického marketingu strany využívaly a jaké způsoby komunikace zvolily. Primárním …víceAbstract:
The subject of bachelor thesis is analysis of election campaigns before the municipal elections in Brno 2014. The thesis is focused only on the parties managed to obtain seats in the council of the city Hall. Thesis should provide answers to what were the electoral strategy of the parties, what political marketing tools parties use and which ways of communication was chosen. The primary source of research …víceKlíčová slova
komunální volby 2014 kandidují strany Brno-město volební kampaně volební strategie nástroje politického marketingu způsob komunikace the municipal elections 2014 candidate parties district Brno – the town election campaign electoral strategy political marketing tools ways of communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rkex9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marcela Voženílková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová