Komunální volby 2014 v Brně: analýza volebních kampaní – Bc. Eva Málková
Bc. Eva Málková
Bachelor's thesis
Komunální volby 2014 v Brně: analýza volebních kampaní
Municipal elections in 2014 in Brno: analysis of election campaigns
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza volebních kampaní před komunálními volbami v Brně 2014. Bakalářská práce je zaměřena pouze na strany, kterým se podařilo získat mandáty v zastupitelstvu magistrátu statutárního města Brna. Bakalářská práce by měla přinést odpovědi na to, jaké byly volební strategie stran, jaké nástroje politického marketingu strany využívaly a jaké způsoby komunikace zvolily. Primárním …moreAbstract:
The subject of bachelor thesis is analysis of election campaigns before the municipal elections in Brno 2014. The thesis is focused only on the parties managed to obtain seats in the council of the city Hall. Thesis should provide answers to what were the electoral strategy of the parties, what political marketing tools parties use and which ways of communication was chosen. The primary source of research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rkex9/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Marcela Voženílková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová