Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu – Bc. Martin Jinda
Bc. Martin Jinda
Master's thesis
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Digital transformation in B2B market from the marketing point of view
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem digitální transformace, popisuje a představuje téma z praktického hlediska. Dále se práce zabývá využitím dat z digitálního prostředí pro vylepšení další komunikace a přesnější zacílení marketingové komunikace na konkrétního člověka či skupinu lidí s podobným záměrem. Dalším cílem práce bude úspěšně odstartovat proces digitální transformace marketingového …moreAbstract:
This thesis focuses on digital transformation, describing and presenting it from a practical point of view. Furthermore, the thesis deals with the use of data from the digital environment to improve further communication and enhance the accuracy of targeted marketing communication to a specific person or group of people who share a similar intention. Another goal of the thesis is to successfully start …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zeg5a/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The impact of digital transformation – how digital transformation influences the business performance of the manufacturing industry
Anna-Maria Wassermann -
Digital Transformation based on Business Process Modeling: A Case Study in SAP
Šimon Žulták -
Models and Variables of the Enterprise Digital Transformation
Karlheinz Schwer -
Digital Transformation in Real Estate Marketing
Illia Sych -
Impact of digital transformation on HR in a corporate world
Saarina Maheen -
Global Virtual Teams Performance During the Digital Transformation
Radek Liška -
Creating a Digital Transformation Maturity Assessment Model for Service Provider Organizations
Roman Teichert -
Digital Transformation in ŠKODA AUTO company and its impact on HRM.
Barbora Rosová