Bc. Martin Jinda

Master's thesis

Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu

Digital transformation in B2B market from the marketing point of view
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem digitální transformace, popisuje a představuje téma z praktického hlediska. Dále se práce zabývá využitím dat z digitálního prostředí pro vylepšení další komunikace a přesnější zacílení marketingové komunikace na konkrétního člověka či skupinu lidí s podobným záměrem. Dalším cílem práce bude úspěšně odstartovat proces digitální transformace marketingového …more
Abstract:
This thesis focuses on digital transformation, describing and presenting it from a practical point of view. Furthermore, the thesis deals with the use of data from the digital environment to improve further communication and enhance the accuracy of targeted marketing communication to a specific person or group of people who share a similar intention. Another goal of the thesis is to successfully start …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní