Bc. Martin Jinda

Diplomová práce

Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu

Digital transformation in B2B market from the marketing point of view
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem digitální transformace, popisuje a představuje téma z praktického hlediska. Dále se práce zabývá využitím dat z digitálního prostředí pro vylepšení další komunikace a přesnější zacílení marketingové komunikace na konkrétního člověka či skupinu lidí s podobným záměrem. Dalším cílem práce bude úspěšně odstartovat proces digitální transformace marketingového …více
Abstract:
This thesis focuses on digital transformation, describing and presenting it from a practical point of view. Furthermore, the thesis deals with the use of data from the digital environment to improve further communication and enhance the accuracy of targeted marketing communication to a specific person or group of people who share a similar intention. Another goal of the thesis is to successfully start …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní