Analýza reklamního sdělení v segmentu rodinná dovolená – Michaela Horáková
Michaela Horáková
Bakalářská práce
Analýza reklamního sdělení v segmentu rodinná dovolená
The Analysis of Advertising in the Family Vacation Segment
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza působení reklamního sdělení při výběru dovolené u konkrétní cílové skupiny – rodiny s předškolními dětmi. Metodologie zahrnuje práci s literárními zdroji, polostrukturované rozhovory a porovnání praktických znalostí se současnou nabídkou. Práce je rozdělena do dvou částí; teoretické a praktické. V první, teoretické části práce popisuje a charakterizuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny změn produktové nabídky vybraných cestovních kanceláří a cestovních agentur.
Tomáš Svoboda -
Analýza produktové nabídky vybraných cestovních kanceláří v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu.
Martin Dudla -
Udržitelný cestovní ruch z perspektivy cestovních kanceláří
Jana Bartová -
Nabídka cestovních kanceláří ve vztahu k vybranému teritoriu
Tereza Humlíčková -
Nabídka pro seniory v rámci poznávacích zájezdů vybraných cestovních kanceláří
Tomáš OROSZ -
Pamětní místa blokády Leningradu v nabídkách českých cestovních kanceláří
Lenka Kozlová -
Nabídka cestovních kanceláří ve vztahu k vybranému teritoriu
Jana Balounová -
Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie
Thu Hien Le
Název
Vložil
Vloženo
Práva