Hodnocení ve vzdělávání dospělých – Petra Shamalová
Petra Shamalová
Bakalářská práce
Hodnocení ve vzdělávání dospělých
Evaluation in adult education
Anotace:
Hodnocení ve vzdělávání dospělých je klíčovým faktorem pro zajištění kvality a efektivity vzdělávacích procesů. Tato bakalářská práce se zaměřuje na hodnotící metody používané v oblasti lektorství a učitelství anglického jazyka pro dospělé studenty. Cílem práce je analyzovat efektivitu různých přístupů k hodnocení a jejich vliv na motivaci a zapojení studentů. Práce kombinuje teoretický přehled s praktickým …víceAbstract:
Evaluation in adult education is a crucial element for ensuring the quality and effectiveness of educational processes. This bachelor thesis focuses on the assessment methods used in teaching English as a foreign language to adult learners. The aim of this study is to analyze the effectiveness of various evaluation approaches and their impact on student motivation and engagement. The work combines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.praguecityuniversity.cz/th/ks29e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Květa Suchánková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Prague City Vysoká ŠkolaPrague City Vysoká Škola
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice: výuka cizích jazyků / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Formativní hodnocení ve vzdělávání pohledem rodičů žáků prvního stupně základního vzdělávání
Magdaléna Baklíková -
Nové způsoby hodnocení ve firemním vzdělávání
Eliška Ladová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s náročným chováním ve vybraných základních školách
Adriana SZKUTOVÁ -
Využití Feuersteinovy metody Instrumentálního obohacení ve vzdělávání romských žáků v podmínkách klubu Zeferino ve Valašském Meziříčí a během terénní práce
Anna JELÍNKOVÁ -
Návrh systému hodnocení vzdělávání ve "společnosti BR"
Vladimíra Kuběnová -
Hodnocení efektivity ve vzdělávání
Zuzana Masopustová -
English as Lingua Franca in English Textbooks
Gabriela Gogelová