Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic – Martin Ptáček
Martin Ptáček
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic
Customer Satisfaction Measurement of Franchise Petrol Stations
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic. Cílem bylo měření spokojenosti zákazníků a objasnění konkrétních faktorů, které ovlivňují zákazníky při výběru určité čerpací stanice. Jednalo se o zákazníky čerpací stanice sítě Benzina a čerpací stanice sítě EuroOil ve Valašských Kloboukách. V práci je popsán koncept zákazníka, charakterizováno pojetí služeb …viacAbstract:
The thesis deals with the measuring customer satisfaction of franchise petrol stations. The aim was to measure customer satisfaction and clarify specific factors that affect customers when choosing a particular petrol station. These were customers of the petrol station of the Benzina network and the petrol station of the EuroOil network in Valašské Klobouky. The thesis describes the concept of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedúci: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum služeb čerpací stanice Shell
Eliška Holubová -
Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice
Aneta BOTKOVÁ