Marek Jíša

Bachelor's thesis

Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik

Analysis of AdWords and Sklik Advertising Systems
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá online marketingem, jeho definicí a uvedením možností využití marketingu na internetu, sociálním sítím a detailněji se věnuje problematice PPC kampaní a jednotlivým reklamním systémům. V praktické části se poté věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systémů AdWords a Sklik. A následně navrhnutí kampaní, strategie a rozpočtu pro vybrané odvětví v České …viac
Abstract:
The theoretical part of bachelor thesis deals with online marketing, its definition and marketing possibilities on the Internet, social networks and more specifically deals with PPC campaigns and individual advertising systems. The practical part then focuses on the main goal and it's analysis of AdWords and Sklik advertising systems. And then suggests types of campaigns, strategies, and budget for …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jíša, Marek. Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics