Funkce současného divadelního plakátu – BcA. Pavlína Spurná
BcA. Pavlína Spurná
Diplomová práce
Funkce současného divadelního plakátu
The Role of the Current Theatre Poster
Anotace:
Magisterská diplomová práce Funkce současného divadelního plakátu zkoumá teorii marketingu a brandingu v souvislosti s divadelním plakátem. Autorka se věnuje popisu a analýze divadelních plakátů vytvořených v Národním divadle moravskoslezském, Komorní scéně Aréna a v Divadle Petra Bezruče za posledních 18 let. Dále se autorka zabývá procesem výroby divadelních plakátů ostravských divadel a prostřednictvím …víceAbstract:
The Thesis “The Role of the Current Theatre Poster” deals with the theory of marketing and branding and its connection to the theatre poster. The author follows up with the description and analysis of theatre posters created in the National Moravian-Silesian Theatre, The Aréna Chamber Theatre and Petr Bezruč Theatre. Furthermore, the author reviews the process of making theatre posters in Ostrava´s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/rz0oh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Miroslav Plešák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/rz0oh/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství
Práce na příbuzné téma
-
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Petra Pifková -
Národní divadlo Moravskoslezské - Rudolf Friml: Rose Marie
Linda Keprtová -
Národní divadlo moravskoslezské po přelomu tisíciletí
Tereza Vojtasíková -
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Divadlo z pohledu kulturní geografie s případovou studíí Divadla Petra Bezruče a Ostravy
Pavlína Gottfriedová -
Evžen Oněgin - dvě scénické podoby (Klicperovo divadlo a Divadlo Petra Bezruče)
Zdeňka MALÍNSKÁ -
Výzkum diváka Divadla Petra Bezruče
Kamila Hladíková -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová