The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model – Markéta VEVERKOVÁ
Markéta VEVERKOVÁ
Bachelor's thesis
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Abstract:
Moje bakalářská práce s názvem "The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model" se zabývá marketingovými strategiemi a obchodními modely obecně a následně také ve vztahu ke společnosti Airbnb. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části - na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se dále dělí na dvě oblasti, první oblast je všeobecná a druhá oblast je již …moreAbstract:
This bachelor thesis entitled "The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model" deals with the marketing strategies and business models in general, and subsequently in relation to the company Airbnb. The thesis is divided into two main parts which are the theoretical part and the practical part. The theoretical part is also divided into two parts, the first one is supposed …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renata Bočková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEVERKOVÁ, Markéta. \textit{The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/tj99r0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VEVERKOVÁ, Markéta. The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova