The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model – Markéta VEVERKOVÁ
Markéta VEVERKOVÁ
Bachelor's thesis
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Abstract:
Moje bakalářská práce s názvem "The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model" se zabývá marketingovými strategiemi a obchodními modely obecně a následně také ve vztahu ke společnosti Airbnb. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části - na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se dále dělí na dvě oblasti, první oblast je všeobecná a druhá oblast je již …viacAbstract:
This bachelor thesis entitled "The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model" deals with the marketing strategies and business models in general, and subsequently in relation to the company Airbnb. The thesis is divided into two main parts which are the theoretical part and the practical part. The theoretical part is also divided into two parts, the first one is supposed …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Renata Bočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEVERKOVÁ, Markéta. The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova