Marketingová komunikace společnosti AXA assistance – Bc. Hrdinová Hrdinová
Bc. Hrdinová Hrdinová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Marketing communication of AXA assistance company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace společnosti AXA assistance. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci společnosti a zároveň navrhnout zlepšení její dosavadní marketingové komunikace. Teoretická část vychází z odborné literatury a rozebírá marketingovou komunikaci včetně jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část se zabývá základní charakteristikou …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing communication of AXA assistance company. The paper aims to assess the company's marketing communication and subsequently suggest ways of improvement for its current marketing communication. The theoretical part is based on scientific literature and deals with marketing communication, including individual tools of the communication mix. The practical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/pc8l2/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRDINOVÁ, Hrdinová. \textit{Marketingová komunikace společnosti AXA assistance}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/tjlm56/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská