Tvorba informační strategie v konkrétní firmě – Ing. Jan Vavroušek
Ing. Jan Vavroušek
Bakalářská práce
Tvorba informační strategie v konkrétní firmě
Creation of an Information Strategy in a Particular Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou informační strategie konkrétní firmy. Práce je rozdělena do dvou celků. První část se věnuje teoretickému popisu tvorby a významu globální strategie firmy. Část druhá se zaměřuje na informační strategii s omezením na hardware architekturu a její tvorbu. Tato strategie bude určovat další rozvoj informačních systémů a informačních technologií ve firmě. Tato strategie …víceAbstract:
This thesis deals with creation of information strategies specific company. The work is divided into two parts. The first part is devoted to the theoretical description of creation and importance of the global strategy of the company. The second part focuses on the information strategy limited to hardware architecture and its creation. This strategy will determine the further development of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/n6rw8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Globální a informační strategie podniku v praxi
Michal Šebek -
Tvorba informační strategie ve firmě
Alexander Frič -
Tvorba informační strategie ve firmě
Lukáš Pospíšil -
Tvorba informační strategie v konkrétní firmě
Miroslav Šalanský -
Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe
Martin Průcha -
Tvorba informační strategie ve firmě
Daniel Rambousek -
Tvorba globální strategie v konkrétní firmě
Jiří Blacký -
Tvorba informační strategie ve firmě
Pavel Novotný