Estetické, kulturní a technologické aspekty vývoje rozhraní interaktivních technologií – Bc. Robin Roček
Bc. Robin Roček
Master's thesis
Estetické, kulturní a technologické aspekty vývoje rozhraní interaktivních technologií
Aesthetic, Cultural and Technological Aspects of the Interactive Technologies Interface Development
Abstract:
Vývoj rozhraní interaktivních technologií je ovlivňován mnoha aspekty, kulturními zvyky, lidským vnímáním, módními trendy, estetickými preferencemi a v neposlední řadě i technologickým vývojem. Je tedy třeba věnovat zvýšenou pozornost těmto jednotlivým aspektům při tvorbě interaktivních prvků a rozhraní digitálních zařízení ovládaných skrze periferie nebo nově haptická prostředí použitá v technologických …moreAbstract:
The development of interactive interface technology is influenced by many aspects, cultural habits, human perception, fashion trends, aesthetic preferences and last but not least, new technological developments. It is therefore necessary to pay attention to these individual aspects in the creation of interactive features and interface of devices controlled through digital peripherals or new haptic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qarrl/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Ochrana proti reverznímu inženýrství zaměřeného na software běžící pod operačním systémem Android
Petr Musil -
A Nondeterministic File System Model for DiOS
Robert Konicar -
Komplexní analýza dostupného software a hardware pro školství
Samuel Fuksa -
Faktory rozvoje českého trhu s wearables
Anna Zbirovská -
Elektrony iniciovaná chemie v mikroplazmatu na trojném rozhrani
Ivan Fiebig -
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Aplikační rozhraní a zjednodušené uživatelské rozhraní pro práci s virtuálními místnostmi aplikace Adobe Connect
Ondřej Pavelka