Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik – Bc. Yvona Kaňovská
Bc. Yvona Kaňovská
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik
Communication campaign creation for the chosen company
Anotácia:
Cílem diplomové práce Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik je návrh komunikační kampaně pro společnost sledovanitv.cz s.r.o., poskytující internetovou televizi SledovaniTV.cz. První část je zaměřena na teoretické poznatky popisující význam a funkce marketingové komunikace a strukturu komunikační kampaně, včetně bližšího představení jejích jednotlivých částí. Danou strukturu tvoří situační …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis Communication campaign creation for a chosen company is a proposal for a communication campaign for the company sledovanitv.cz s.r.o. providing the internet television SledovaniTV.cz. The first part focuses on theoretical knowledge describing the importance and functions of marketing communication as well as the structure of the communication campaign, including a more …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zud4z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv médií na děti: internet a televize
Klára ELGARTOVÁ -
Internet a televize ve volnočasových aktivitách dětí a mládeže
Pavla BULKOVÁ -
Televize na internetu pronikání televizního obsahu na web a je ho transformace pro internet
Jiří Vlach -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Televize nebo internet? Analýza uživatelského chování žáků základní školy
Lucie Prachmanová -
Proměny forem zpravodajství České televize v prostředí internetu
Pavlína Pokorná -
Komunikační kampaň vybraného podniku
Lukáš Koděra -
Návrh komunikační kampaně
Michaela Vaisová