Bc. Samková Samková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

A Marketing Mix of a Selected Company
Abstract:
Cílem této práce bylo navrhnout doporučení, jež povedou k optimalizaci současné situace marketingového mixu. V první části byly definovány a popsány jednotlivé prvky marketingového mixu (4P). Následující část byla věnována analýze současného stavu marketingového mixu, konkurence a také zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě získaných informací provedené z analýzy, bylo navrženo doporučení včetně …more
Abstract:
The aim of this work was to propose recommendations that will lead to the optimization of the current situation of the marketing mix. In the first part, the individual elements of the marketing mix (4P) were defined and described. The next part was devoted to the analysis of the current state of the marketing mix, competition and also customers in the selected company. Based on the information obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2022
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management