Bc. Samková Samková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

A Marketing Mix of a Selected Company
Anotace:
Cílem této práce bylo navrhnout doporučení, jež povedou k optimalizaci současné situace marketingového mixu. V první části byly definovány a popsány jednotlivé prvky marketingového mixu (4P). Následující část byla věnována analýze současného stavu marketingového mixu, konkurence a také zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě získaných informací provedené z analýzy, bylo navrženo doporučení včetně …více
Abstract:
The aim of this work was to propose recommendations that will lead to the optimization of the current situation of the marketing mix. In the first part, the individual elements of the marketing mix (4P) were defined and described. The next part was devoted to the analysis of the current state of the marketing mix, competition and also customers in the selected company. Based on the information obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/d52dz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management