Pavlína Ptáčková

Bachelor's thesis

Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu

Analysis of Factors Influencing Consumer Buying Behavior on the Internet
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele na internetu. Podstatou je zjistit, co nejvíce ovlivní zákazníky k volbě obchodu při nakupování na internetu. V rámci řešení práce byla provedena kritická literární rešerše a v další části bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Výsledkem této práce jsou návrhy internetovým obchodům na základě zjištěných dat …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the factors which affects the customer´s shopping behavior on the Internet. The principle is to find out which factors the most affects customer´s choice to select the store when shopping on the Internet. During the solution of the thesis was done a critical literature review and in the next section was created the survey. The result of this bachelor thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zverejniť od: 16. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ptáčková, Pavlína. Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics