Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje – Kateřina Pulščaková
Kateřina Pulščaková
Bachelor's thesis
Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Effectiveness analysis of direct selling product's advertising campaign
Abstract:
Každý podnik i jednotlivý prodejce se musí naučit, jak uspět na trhu -- jak si zavázat zákazníka k opakovanému nákupu. Jedním ze způsobů distribuce zboží od výrobce přímo ke koncovému spotřebiteli je přímý prodej. Pro podporu výrobků přímého prodeje je kromě osobního působení prodejců důležitá i účinná reklamní kampaň. Jejím cílem je zaujmout, oslovit a přimět potencionálního zákazníka ke koupi. Tato …moreAbstract:
Every company and particular seller have to learn how to succeed in the market -- how to bind client of long standing to repeated purchase. One of the product placement techniques, which leads goods from the manufacturer directly to the end consumer is direct sale. For the direct selling product promotion is except seller's personal impingement on customers also important effective advertising campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15523
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: Lenka Turnerová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Jamil Neymatov -
Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň
Petra Klosová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Organizace reklamní kampaně v konkrétní firmě
Anastasiia Stepanova -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Ondřej Blažek -
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka