Strategie marketingového řízení firmy. – Bc. Tomáš Aulický
Bc. Tomáš Aulický
Diplomová práce
Strategie marketingového řízení firmy.
Strategy of company marketing management
Anotace:
Diplomová práce „Strategie marketingového řízení firmy“ se zabývá návrhemvhodné marketingové strategie pro zvolený podnik. První část práce popisuje současný stav poznání dané problematiky. Definuje základní pojmy a slouží k určení vhodného metodického postupu pro zpracování praktické části. Pro zpracování byla zvolena společnost JRK BioWaste Management, spol. s r.o., která se zaměřuje na přímý prodej …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to propose a suitable marketing strategy forthe chosen company. The first part of the thesis is based on a bibliography research and describes the terminology and methods that serve as a basis for the second part. JRK BioWaste Management, Ltd., that sells ecological products that help prevent waste, was chosen for the analytical part of the thesis, where the described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann
Název
Vložil
Vloženo
Práva