Věrnostní program vybraného ubytovacího zařízení v Praze – Karolína Polatová
Karolína Polatová
Bachelor's thesis
Věrnostní program vybraného ubytovacího zařízení v Praze
Loyalty program of a selected accommodation facility in Prague
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem hotelového řetězce. Charakterizuje principy programu a popisuje jeho fungování. Věrnostní programy využívá mnoho společností, proto je cílem této práce posoudit jejich účinnost prostřednictvím zhodnocení věrnostního programu Starwood Preferred Guest, který je produktem hotelového řetězce Starwood Hotels and Resorts, Inc. Z jedné strany se hledí na …moreAbstract:
This bachelors thesis deals with loyalty program of accommodation facilities. The thesis characterize principles of the program and describes its functioning. The loyalty program is used by many firms, therefore the aim of this work is to assess its effectiveness through the evaluations of the particular loyalty program, Starwood Preferred Guest, which is founded by hotels chain called Starwood Hotels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69625
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Jiřina Jenčková
- Reader: Markéta Kalábová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová